vrijdag 29 april 2016

Over die jonge oma, dat vrome nichtje en een wonderlijke doos voor meer peper in uw gat.


Ik heb een jonge mama. 
Zo jong dat men soms denkt dat we zussen zijn. 
(Schaamtelijk!)

Ze is 
dubbel zo hip
half zo groot 
en half zo dik.
Als ik. 

EN!
Ze heeft peper in haar gat. 

Daarom 
dat ik haar aan de doos van 
LECHAPERONunlimited 
met 13 wonderlijke lapjes  
Lotte Martens stofjes 
linkte. 

De ideale meer peper in uw gat,
oppimpgerief-nodig-doos! 


Ik bracht de mintgroene boordstof uit dé DOOS,
samen met een nieuwe stof van zonen09 (Petite Couture), 
en Aster uit de nieuwste LMV, 
voor mama haar vroege moederdagcadeau.







Halsboord, zoom- en polsboorden.




En dan is er dat vrome nichtje. 
die van tante Valerie
een kleedje krijgt voor haar communie.



In een stofje dat ik telefonisch bestelde.
Ja, natuurlijk bij Lotte. (Wat had je gedacht?)
Want ik vond het op de website niet terug.
Er kwam een stofje in een schitterend pakje.
Een ander.
Maar perfect bruikbaar.


Het stofje dat ik dacht besteld te hebben, kreeg ik vooralsnog toe, als complete
verrassing.
Het zit als een van de lapjes in Dé Doos!

En toen klopte het. 
Het plaatje.
Théo Van Rijsselberghe 
 en zijn Marguerite.
M doet me aan het nichtje denken. 
De jurk aan de Ditte uit LMV. 
De gouden accenten uit het schilderij aan Lotte Martens.


Nu enkel nog een borstzakje maken.  
Zondag feest!

Ik kijk er al naar uit.



Maar ook naar alle 'DOOS' creaties van 
deze creatieve madammen. 
Hou hun in het oog! 

  • Petrol&Mint
  • Straightgrain
  • Hilde@Home
  • Paspelpoezen
  • De zuster van
  • Compagnie M
  • Ik ben Vink
  • With love by Eva

Nieuwsgierig?
Wie brengt die DOOS uit? Waar je kan je ze kopen?
Lees er hier alles over.

OVER LECHAPERONunlimited

LECHAPERONunlimited is een nieuw online ‘slow shopping’-initiatief, waarbij alles draait om de verhalen van makers en hun producten. Vicky Janssen, bezielster van LECHAPERONunlimited, blijft weg van het ‘fast-fashion’ gegeven door op zoek te gaan naar tijdloze en duurzame producten met de focus op ‘meer bewust’ en ‘minder impulsief’ kopen. In haar zoektocht, laat Vicky je kennismaken met verschillende exclusieve creaties van bekende en minder bekende ontwerpers en hun leefwereld via verhalen en persoonlijke portretten (kunst, mode en interieur).
Meer info kan je terugvinden op https://www.lechaperonunlimited.com/about-us/

ONLINE :
·       Alle producten zijn (altijd) online beschikbaar via www.LECHAPERONunlimited.com

OFFLINE :
·      LECHAPERON organiseert regelmatig offline events (vb. heel de maand mei zijn we aanwezig in de flagshipstore van Mieke Dierckx in Knokke)
·       Alle producten kunnen ook steeds op afspraak bewonderd worden
(0473 95 18 29 – vicky@lechaperonunlimited)

De stofjes zitten in een box, hoeveel stofjes bij elkaar?

De Textiel box bevat 13 stoffen met verschillende kleuren, textuur en prints. De stoffen zijn exclusief via LECHAPERON verkrijgbaar. Alle informatie over de textiel box en de bijhorende stofjes (incl Afmetingen) kan je terugvinden op https://www.lechaperonunlimited.com/product/textile-box/








De stoffen zijn geschikt / bedoeld voor de (zelf) creatie van kleding, tafel-, feest-, en andere interieur accessoires.

Meer info over Lotte zelf (portret) kan je terugvinden op https://www.lechaperonunlimited.com/2016/03/16/lotte-martens/

Wanneer komt de box uit? 
DE TEXTIEL BOX STAAT SINDS VORIGE WEEK VRIJDAG 22.04 ONLINE OP WWW.LECHAPERONUNLIMITED.COM

Waar is die te verkrijgen? 
Exclusief via LECHAPERON

Prijs? 149€

Zijn de stoffen in grotere afmetingen?
De stoffen zoals je ze terugvindt in de box, zijn enkel via deze formaten beschikbaar en enkel via LECHAPERON.


16 opmerkingen:

  1. Prachtig en nu weet ik van wie je die stralende lach hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keischoon! En ja amai, wat een hippe mama heb je! Ze heeft wel geluk met zo'n naaiende prachtdochter als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik koos hetzelfde stofje uit en kocht dezelfde LMV met hetzelfde plan. Nu ben ik blij dat ik lastminute van gedacht veranderde! Niet omdat dit geen prachtig succesverhaal is, wel omdat een beetje originaliteit toch geboden is met die speciale stoffen :-) Maar je trui en stoffencombinatie zijn hemels, echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zullen een keertje moeten samen zitten : Blij dat ik voor jou aan de beurt ben en reuzebenieuwd naar jouw nieuwe plan.

      Verwijderen
  4. Mooie aster trui! En ook mooie stofjes!
    Leuk zo een lotte martens doos, jammer van de prijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh waw wat een supermooie combinatie voor je mama!
    die stoffen zijn toch echt top zo te zien, ooit dan koop ik eens een stofje van lotte martens, maar nu nog veel oefenen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh wauw prachtige stoffen! Ik heb ook zo'n mama met peper in haar gat die dagelijks 40 baantjes zwemt. Hopelijk ga ik dit later op die leeftijd ook nog kunnen denk ik dan steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig... ik zou dol zijn op jouw mama want je omschrijft ze echt geweldig!!!!!
    schoon... heel schoon wat je maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe mooi!!! Tof initiatief ook, die doos. Jouw mama straalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Astertrui is geweldig, een pracht combinatie! Je mama straalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi die trui. Hiermee ga ik toch nog overstag voor de aster ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waaaauuuw, suuuupermooi!!!!!die doos, wat een leuk idee!! ik ga er eens naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, dit is de eerste Aster die mij kan bekoren. Bijzonder knap. Evenals het meisje in de zonnige feestjurk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het meisje had als bij wonder ook een zonnig feestje op 1 mei.

      Verwijderen